Klachten en geschillen
Vertel ons waar je ontevreden over bent
Ben je over onze dienstverlening niet tevreden? Dat is vervelend. We horen graag waarom. Vaak kunnen we het probleem meteen samen oplossen. Je kunt ook een klacht indienen.
Als je klachten hebt over de pensioenregeling en/of de uitvoering hiervan, kun je in eerste instantie contact opnemen met de pensioenadministratie. Als je klacht blijft bestaan, kun je een brief sturen naar het bestuur van het pensioenfonds. Hiervoor is een klachten- en geschillenregeling vastgesteld.
Is jouw klacht ook hierna niet naar tevredenheid opgelost, dan kun je je eventueel wenden tot de ’Geschillen Instantie Pensioenfondsen (GIP)’: geschilleninstantiepensioenfondsen.nl.
Onze Geschillen- en klachtenregeling vind je hier.
Stichting Pensioenfonds Robeco
Postbus 90170
5000 LM Tilburg
Hiervoor kan je het contactformulier op deze site gebruiken
(013) 462 3591